Hatékonyságjavítás, folyamatszabályozás
Kontrolling
Menedzsment szolgáltatások
Stratégiai tervezés
Fejlesztések

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing: egy kórháznak ugyanúgy ismernie kell a piacát és ügyfeleit, mint bármely más piaci szereplőnek, függetlenül attól, hogy profitorientált vagy non-profit tevékenységet folytat. A marketing tevékenység számos terület fejlesztésében kaphat szerepet úgy, mint a bevétel növelés, a szakmai szolgáltatások minőségének javítása, stratégia kialakítása stb.

  • Egészségügyi marketingkutatás, piac meghatározása: morbiditási, mortalitás, beteg vándorlási adatok elemzése
  • Szolgáltatási csomag meghatározása: a „piaci igények” és az intézmény szakmai tudása, valamint pénzügyi lehetőségei által meghatározott szolgáltatás portfolió kialakítása finanszírozási lehetőségek feltárásával, az egészségfejlesztési, prevenciós pályázati lehetőségek kihasználásával.
  • Betegforgalom növelése: akciótervek, kommunikációs stratégia, külső és belső PR tevékenység, betegelégedettség növelése stb.
  • Betegelégedettség felmérés: a kórházi gyógyító és ápolási munka kontrollja, amely a minőségbiztosítás egyik fontos eleme.


© KATO CONSULTING HUNGARY
Corporate Information
HOME  |  RÓLUNK  |  SZOLGÁLTATÁSOK  |  REFERENCIÁK  |  LETÖLTÉSEK  |  KAPCSOLAT
Bisnode tanusitvany